Thursday, October 20, 2011

tah ler...

hari ni tetiba yer rindu sangat kat tutt...
tambah plak bila tgk citer korea yang romantik2 plak...makin buat air mata aku jatuh...lohhhh
hurmm tapi walau bagaimana teringat or rindu sekali pun aku tetap kena hilangkan dia dari fikiran aku....kalau dia boleh lupakan aku dan biarkan aku mcm tu jek nape lak aku tak boleh....bila aku fikir macam tu tetiba kewarasan aku menjadi semakin waras...hahah apa pun aku kena lupakan dia jagak...sebab walau bagaimana mana aku buat pun dia tak akan kembali jgk....sebab aku memang dari dulu tak penah dapat buat apa-apa tentang hubungan ni....semuanya dikuasai dia...aku hanya menurut....aku ikot je kata dia...hinggalah terdapat perkara yang aku tak dapat ikut maka telah menyebabkan perpisahan ni.....



apa pun aku akan ambik segala kenangan yang indah waktu tu...waktu aku 'perasan' bersama dan bercinta dengan dia??? huhuhu
dan segala kenangan pahit dan menyedihkan tu akan aku jadikan sebagai pengalaman...cewah ayat x leh blah...hahaha sebabnya walaubagaimana aku berharap dia tetap begitu....aku x penah mampu buat apa-apa....maka aku juga akan lepaskan dia...seperti yang dia mahu.....maafkan aku sebab menyayangi mu...aku tak tahu yang cinta tu kelihatan sgguh hina dimata kamu...hahaha aku yang silap...silap kerana berharap dan mencipta perbagai angan-angan....


tadi aku tgk satu cerita ni ka tv...lelaki tu melamar gf dia...maka x semena-mena teringat lak yang tutt aku penah "sudikah awak menjadi isteri saya??" huhuhu masa tu nak saja aku jawab sudiii!!!....tapi aku rasa dia pun da tak ingat dia penah cakap mcm tu...sbb aku sgt pasti dia hanya main-main.....


yeah diri aku ni just permainan....permainan cinta seorg lelaki....dulu aku penah bercinta dengan bdk satu sekolah dengan aku....aku pun dipermainkan jgk....mana taknya...tak sampai seminggu kami putus dia dah ada makwe baru....maknanya masa bercinta dengan aku dia dah aku pengganti tu....cuma cari sebab untuk putus...dan makwe dia tu ada sepupu dia sendiri...dan apa yang aku ingat dekat 4 tahun aku tak penah lupakan dia....sentiasa mengharapkan dia kembali....

lepas tu aku couple lak dengan lelaki pintar yang bodoh ni plak....sama macam kes yang pertama...tapi yang ni lagi teruk...sebab dia duakan aku dan kawan baik aku..bercinta senyap-senyap belakang aku....dan mereka tak pernah menyesal...mereka tetap teruskan hubungan tu...sedangkan aku merana....kehilangan kawan dan cinta.....dan sekarang mereka bahagia atas kekecewaan aku....syabas wahai sahabat....


dan yang terakhir ni....aku tak tahu mana silapnya...dia seorg yang baik...sangat baik...tapi sangat berpegang pada perinsipnya...hinggakan sanggup lupakan dan lepaskan aku begitu je...sekarang da dekat 3 bulan...tapi air mata aku tetap mengalir....mengenangkan cinta yang pernah dengan dekat dengan aku tu sungguh jahat....sentiasa menyakiti aku....



cinta semakin nampak menakutkan....dan aku x kan bercinta dan mencintai sesiapa...bila tiba masanya aku akan menerima pinangan siapa sahaja....kisah cinta dalam hidup aku tak perlu ada...sebab aku dah tak sanggup menderita isebabkan kejahatan cinta....semua lelaki yang aku cinta meninggalkan aku disaat aku masih mengharapkan mereka.....tapi persoalannya....MAMPUKAH AKU????.....dan sebelum orang lain menjawabnya....jawapannya telah ada bersama dengan aku selama ni....terima kasih untuk pengalaman ni.....dan aku sememangnya sudah lama tersungkur...terima kasih.....


....terima kasih atas perasaan ini...

No comments:

Post a Comment