Friday, October 7, 2011

KERJA OH KERJA!!!!!!!!!!!!!

hari ni aku start kerja sebagai pekerja kedai cyber cafe...hurm tak penat sangat dan rasa enjoy jer hari ni...tak la stress macam aku kerja kat mcdonald dulu...hehehhe

hurmm walaupun gajinyer hanya 400 jer sebulan tapi kira ok la kot sebab yer dekat dengan rumah aku...mudah aku nak datang dan balik...tapi still kena menyusahkan ayah aku sebab kena hantar dan ambik aku lah...tapi ayah aku ni kan dah bersara...dok umah pun x de buat apa jgk...kira ok la kot jadi pemandu peribadi tersayang aku...kih2...aku ingat nanti leh gaji nak la bagi duit minyak tu kat ayah...tapi x sure lagi nak bg ke tak...sebab aku nak lepas giat beli pakaian dulu...aku mmg minat bab beli-beli baju ni...hehehhehe

hari tu aku dah puas pujuk ayah n ma belikan aku kereta kancil...mudah la cikit aku nak datang keje....hehehe tapi biasa la...family aku mane la ada duit nak belikan aku kereta...family aku bukan kaya pun...tapi aku faham la nape tak leh nak beli...sebab kereta bukannya murah lor...huhu

hari ni aku keje start pukul 9 pagi hingga pukul 10 malam tu...tp gaji 400 jew...heurmm berbaloi or tidak aku kurang pasti...sebabnya kerja amat-amat lah releks...huhu jadi aku tak lah complain sangat...just habiskan masa aku ditempat ni jelah...huhu kalau kat rumah pun aku still lepak macam aku dok kat cyber cafe ni....hurmmm ringkasnya kira ok la kerja kat cyber cafe ni x bz n x boring sangat...sebab aku leh bercerita dengan budak yang sama kerja dengan aku ni...huhuh

tapikan letih jgk hari first ni...yela selama ni aku kan bgun makan tido jek...ni bila da terpaksa berjaya mahu jugak lenguh-lenguh badan aku...huhuhu

hurmm sebenarnya aku sangat merindui tutttt...heheheh (ada gak menyelit pasal mamat tu) kakakakkakakka wakakkaka....hurmm pepe pown i miss u my ex syg...hahahahha....



sekarang da 9.30 malam....adei lambatnya nak pukul 10.00 malam...huhu hurm mybe minggu depan aku mula bekerja sorang-sorang...adeii maka dengan itu aku mula akan menampakkan kelembapa aku tu dalam berkerja...heheheh tapi aku yakin walau bagaimanapun aku akan berjaya menguasai semua perkara mengenai menguruskan cyber cafe...yahooo aku akan mena,bahkan pengalaman dan pengetahuan aku...dan aku mmg suka!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment