Friday, October 7, 2011

sedih loh....

ISMP di dalam ini semua nya tamak jawatan guru.... semua graduan di malaysia adalah layak untuk menjadi guru.... itu hak rezeki masing2.....

atas ni merupakan statement kota budu kat lam wall facebook ISMP...selain tu ada lagi yang di postkan menuduh bahawa kami ni ISMP tamak dan merasakan diri terjamin posting dan menyebabkan graduan ISMP ni malas mencari kerja....dan kota budu ni kata lagi graduan ISMP ni tak layak mendesak kpm untuk mempercepatkan posting kerana kami ni graduan ISMP hanya merupakan anak titi berbeza dengan GSTT dan KPLI...

fuhhh rasa macam nak sepak jew org yang pakai nama kota budu ni...geram jek aku nak balas nak kata...kita orang graduan ISMP ni bukan malas mencari kerja dan bukannya hnya menunggu KPM suap kami makan sahaja...aku ada meminta kerja walaupun hanya sebagai kerani tapi aku kena reject sebab aku ni pemegang ijazah pendidikan perakaunan...dan bukannya ijazah perakaunan!!!! so jangan nak salahkan aku kalau aku tetap setia menunggu panggilan posting daripada pihak KPM...tak kisah lah aku ni jenis yang suka menunggu untuk disuap atau apa yang penting aku pun ada hak untuk hidup...huhh

No comments:

Post a Comment