Sunday, October 2, 2011

penyakit...

sebulan dua ni banyak betol penyakit yg aku dpt...
hari tu mata aku ni kena kayat air (kata tok bomoh) hbis merah menyala....
risau gler hari tu.
.da baik kayat air kena pulak batuk-batuk dan demam...x pasal2 aku dok mengerang batuk sorang-sorang malam buta...hurmm adei...

pastu 2 3 hari lepas sakit telinga plak dan bengkak tengkuk...kalau sntuh tengkuk sakit-sakit la plak....sakit kat tengkuk naik plak kat kepala....asyik sakit kepala jew...adeiiii..

pastu hari ni kena cirit birit plak!!!!!!!!!
bgun pagi tadi memulas perut aku...sakit gler mcm kena sggugut..aduiii dah la sakit perut naik kekepala aku jadi berpinar-pinar nak pensan....berkalut ma aku buat air kopi tua....aku ni lak terlantar atas katil dok mengerang saki perut...aduiii sakit molek....

hurmm aku rasa antara sebab aku dpt bnyak penyakit ni sebab aku terlalu boring dok rumah...asyik tido pastu bangun mkn tgk tv sambil baring....boleh dikatakan 19 jam aku dok baring jew setiap hari...mana la aku tak dapat penyakit....badan tak bergerak lansung...memg menyedihkan..hurmm

bila la nak posting ni..walaupun kalau posting aku lagi sakit palo dengan bdk-bdk...sekurang-kurangnya hirup jgk udara segar...ni sekarang aku terkurung dalam rumah...memang boring lar...otak tak bergerak langsung..x de bnda aku nak pk...paing banyak hal yang aku pk pown pasa kisah cintok aku yang x kesempaian u je..hbis pk nangis...hurmm mmg tu jela keje aku...hampeh bebtol hidup mcm ni...

org ain da keje dapat wit...dpt timba ilmu...hurmmm aku ni langung x de apa....aduii ya Allah percepatkanlah proses posting aku....parah bebenor da ni...

2 comments:

  1. amin...aku pn... berat badan pn makin bertambah... sume tegur aku makin berisi... uwaaaaaaaaaaaaaa.... xska2... cpt la posting, x larat dh duk sja....

    ReplyDelete
  2. uish baca lagi mung blog aku...hahahha hurmm hani aku risau ni...posting lambat benar-benar ni....sedeh molek la...

    ReplyDelete