Sunday, October 9, 2011

ARSENAL!!!


hehehe sebenar-benarnyakan aku ni bukannya minat sangat bola-bola ni...tapi aku ni peminat orang yang minat arsenal....hahhaha

hurmm tah kenapa bila aku tgk je logo ke, baju ke, key chain ke yang ada gambar arsenal serta merta aku terus teringatkan takumi...dah jadi kebiasaan agaknya....jadi aku akan terdorong g telek or g beli..baru-baru ni aku beli baju bola arsenal...dan sekarang ni aku pegi beli key chain hphone arsenal plak...huhuh terasa comel jek logo arsenal tu...

hurmm bila tgk logo arsenal tu sebenarnya membuatkan aku merindui takumi...hurm rindu sesangat...hehehhe gler punya pempuan...wahahahah

pepe pown cun pe logo arsenal tu...hehehhe

baju macam ni la aku beli tu....tapi versi yang ciplak la kan..huhu..
baju yang penuh makna...huhu

No comments:

Post a Comment