Tuesday, September 20, 2011

JANJI

diri aku semakin kosong...
aku cuba menerima orang lain...
cuba untuk menyayangi org lain....
tapi akhirnya aku tinggalkan semuanya....
aku tak benarkan sebarang hubngan terjalin....
kalau bukan dengan dia....

aku rasa aku da giler...
giler sbb salah menyayangi org....
tapi aku masih sayang padanya....
tiap hari aku cuba menyakinkan hati aku...
bahawa dia bukan milik aku lagi...
aku da tak ada hak untuk mengigati segala angan-angan aku dulu....

tak pe la....org lain lagi susah hidup....
ditinggalkan suami...anak...mak ayah...
aku masih lagi beruntung...sangat-sangat beruntng...

seksa yer hidup aku....
setiap hari aku kena kuatkan semangat aku...
ttahan air mata aku...tapi orang lain lagi hidup susah....aku akan cuba redha...
hari-hari akan datang, aku akan belajar meredhainya...

dia dapat hidup okey kew dgn semua ni???
mana janji-janji dia dulu??
da lupa kew wahai orang yang aku sayang???
lupakah setiap kata-kata manis mu dulu...
betapa bagusnya menjadi lelaki....
mudah melupai segalanya....

No comments:

Post a Comment