Monday, September 12, 2011

HATI KU TERASA KOSONG DAN SEMAKIN KOSONG!!!

dah dekat sebulan lebih aku begini....hidup aku seolah-olah tak ada haluan....hati aku penuh dengan kedukaan...tiap-tiap malam hanya air mata yang menemani diri aku...aku sendiri tak dapat menahan air mata dari jatuh berderai....hati aku kecewa jiwa aku tak tenang....seolah-olah aku sesat dalam perasaan cinta ni....


aku sedar dalam hati aku masih lagi penuh dengan perasaan cinta terhadap zamri...nama dia sentiasa meniti dibibir aku....tiap kali bangun dari tidur dia adalah orang pertama yang muncul dalam benak fikiranku....yeahh aku tahu aku sudah parah...parah kerana salah cara mencintai seorang lelaki.....


dulu waktu dia masih lagi menjadi kekasih aku...hidup aku tenang...cuma kadang kala je menjadi kelam kabut...namun sekarang hati aku sentiasa dalam kesedihan...


aku tak menyalahkan sesiapa...sebab aku percaya kan takdir Allah S.w.t.....dia dah tentukan segala yang terbaik untuk diri aku....tapi hati aku masih lagi berduka....mungkin diri aku belum lagi dengan dengan penciptaku...hingga ada ruang yang ditinggalkan kosong....yeah diriku kini dalam kekosongan...


bila aku fikir sekali aku rasa aku sangat mencintai dia...tak sanggup aku kehilangan dia...
tapi bila aku fikir dua kali...aku sedar aku kena mula melepaskan dia....mungkin dia sesak untuk bernafas bila bersama dengan aku..mungkin aku bukanlah yang terbaik....biar pun aku sentiasa ciba untuk memahami dirinya...diri orang yang amat aku cinta...


dia penah kata pada ku...perkhawinan memerlukan semangat yang kuat....ingin sgt -sgt aku tanya pada dia...tak ada semangat yang kuatkah dia untuk hidup dengan wanita yang dia cinta?? tak inginkah dia hidup bersama....aku makin sedih memikirkan hal tu...

hati aku kini tak mungkin dapat di isi oleh sesiapa pun....pintu hatiku seolah-olah terttup...tak ingin dipermainkan dengan kata-kata manis seorang lelaki....fobia yer aku dengan kata-kata syaitan seorang lelaki....

melupai orang yang dicintai seolah-olah cuba mengingati orang yang tak pernah dikenali...
aku masih sayangkan dia..tak kisah lah bagaimana layanannya pada aku...

No comments:

Post a Comment