Tuesday, August 16, 2011

IMPIAN DAN ANGAN-ANGAN


Setiap org ada impiankan...samalah mcm aku...impian aku bukanlah sesuatu yg sukar tuk di tunaikan...aku pernah berjanji dengan seseorg yang aku akan pergi bercuti bersama-samanya ke PULAU PERHENTIAN...huhuhu

Walaupun org yang berjanji dgn aku tu da x ingat ttg janji tu..tapi aku ingat...walaupun bukan pergi dgn dia, aku still leh g sndirikan...bawa family aku or dengan kwn2....aku sgt sukakan pantai, sukakan pulau...Nanti kat pulau perhentian tu boleh la
1)mandi manda,
2)lawat pulau2,
3)tgk terumbu karang,
4)meluncur papan air,
5)belayar,
6)memancing laut dalam
7)makan sedap2..
8)Snorkeling
fuhh x sabar yer nak umo 25 tahun...sbb nanti umur aku 25 thun baru nak g sane...mane tahu g honeymoon dgn suami..ahaks i like u...hurmm hahhaha

jom tgk gmbar tempat impan dan angan-anganku....













Lepas melawat PULAU PERHENTIAN, aku nak lawat pulau langkawi plak...g kat tasik dayang bunting....aku tgk kat t mcm cun jek...huhuhu


MOGA IMPIAN YG X SEBERAPA NI MENJADI KENYATAAN..HUHU JANJI TETAP JANJI....

5 comments:

  1. j0m2!!! bwk aku n hubby aku skali... haha

    ReplyDelete
  2. heheheh bereh..kalu kito x nikoh lagi bila umo 25 thn ni pown kita pakat g kito jah...hehehehe

    ReplyDelete
  3. but, the pr0b is i'll be 25 years old next year k?? muahaha.. nmpk gya aku kna g dlu la nih??? haha.. wah, knp sdh tua ku rsakan diriku ini???

    ReplyDelete
  4. but, the pr0b is i'll be 25 years old next year k?? muahaha.. nmpk gya aku kna g dlu la nih??? haha.. wah, knp sdh tua ku rsakan diriku ini???

    ReplyDelete
  5. btol jgk deh..mung thn depan umo 25 doh...hahah xpo2 aku umo 24 pown ok gak...asal ada duit...hehehe best yer bercuti..ahaks

    ReplyDelete